Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Represija depresije, saobraćajci i(li) hajduci

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 24 oktobar 2014 22:34
Advokatura
Mi u stvari živimo u liberalnom apsolutizmu. Svi smo i Vučić, ako smo uterivači dugova, policajci ili notari. Svi koji "u ime države" globe narod, rade to jer imaju zeleno svetlo sa vrha. Pogledajte samo priloženu tabelu notarskih tarifa! Očigledno je da se tu preko notara tale od opštinara do ministra, pa sve do samog vrha. Mislim da bi urednik mogao da poveća sliku na kojoj se vidi cenovnik, pa da sva ova prevara bude jasna.
Neka oni samo globe. Narod ima sve manje para, pa kad presuši biće gadno.
Advokati odustati neće, pa makar Selaković sve redom zastupao na sudovima.
Preporuke:
72
0
2 petak, 24 oktobar 2014 22:34
sofi
Ovo su simpatične, bolne i istinite skaske o pojavnim oblicima totalitarizma. Svi imamo i lična iskustva. Da doprinesem: jednom me zaustavio policajac zbog prekršaja koji sam stvarno učinio. Sve vreme je insistirao čime se bavim. Ja mu odgovorim pitanjem zašto ga toliko interesuje. Na to mi je on odgovorio:,,Možda ćemo jedan drugom trebati".
Preporuke:
66
0
3 petak, 24 oktobar 2014 22:54
Ilija Cvorovic
Srbija spava "mrtvim snom" dobila je dovoljno anestetika i tesko da se razbudi dok nebude kasno....
Nisu problemi toliko trski, nego smo mi slabi.....
a kako da budem sretan u nesretnoj zemlji.....
I tako dan za danom cemo citati tekstove na patriotskim sajtovima i skripati zubima i skupljati kriticnu masu........
Preporuke:
49
0
4 petak, 24 oktobar 2014 23:20
Nikita Panin
Vraćam se sa mora iz CG i zaustavlja me policajac javne bezbednosti u Brodarevu kaže da nema posla oko javne bezbednosti pa kontroliše i saobraćaj.
Kako me je pre 250 m zaustavila saobraćajna policija još sam držao dokumenta u rukama.
Odneo je dokumenta u stanicu policije "zbog provere".
Pre 7 min su dokumenta proveravali na granici, a pre 2 min saobraćajna policija.
Kako obično biva lepilac plakata, najmlađi od svih je ustanovio pažljivo iščitavajući nalepnicu na staklu da mi je registracija istekla još pre 8 sati.
Nije pomoglo moje objašnjenje da sam bio van zemlje 3 meseca itd. da vozim sam dvoje maloletne dece itd.
Globa se piše u stanici policije gde sam i ja.
Deca su u vozilu. Prilaze im drugi policajci mimo mene i legitimišu ih, otvaraju bez mog prisustva haubu i iščitavaju brojeve šasije, saslušavaju decu od 14 godina upoređujući ono šta sam ja rekao sa njihovim iskazima.
Sve se slaže, nekako se rastasmo.
Posle 2 km ponovo me zaustavlja policija i zbog istog prekršaja
Preporuke:
58
0
5 petak, 24 oktobar 2014 23:25
Drinko Končarević
Da su samo policajci naterani da naplaćuju izmišljene stvari, bilo bi to podnošljivo. Ali, na svakom koraku ima "policajaca". Evo npr. legalizacija vikendica i objekata uopšte. Čovek je po "Veljinom zakonu" napravio urednu dokumentaciju i predao na vreme. Naslov dokumentacije počinje sa rečju "Zapisnik o stanju..." Opštinari nisu stigli da to uvedu itd. U međuvremenu, promenio se zakon. Umesto Zapisnik..., u dokumentaciji treba da piše "Izvedbeni projekat...". Za čoveka, to su novi troškovi jer postupak mora da ponovi. Mora da plati oko 200 evra, u dinarima naravno. Ustvari, preko ovlaštenih arhitekata koji imaju prijavljenu firmu, država uzima sebi deo od tih evrića. Pljačka. I nije to sve. U crtež "izvedenog projekta" crtaju se neke stvari, npr. temelj na osnovu prepostavke. Kako se može izdatii rešenje o upisu u katastar ako dokument sadrži pretpostavku? Doći će opet neki Velja i kazati, Jovo nanovo, otvaraj novčanik za istu stvar, još jednom. I tako, pljačka se nastavlja. Dobar dan policijo...
Preporuke:
39
1
6 petak, 24 oktobar 2014 23:33
Nikita Panin
... privodi dežurnom sudiji za prekršaje u Prijepolju.
Deca sede u autu na magistralnom putu.
Sudija mi izriče minimalnu kaznu (zbog ponovljenog prekršaja) 100.000 din koju odmah treba da platim, žalba ne odlaže izvršenje.
Kažem nemam kod sebe toliki novac. Sudija mi kaže da pozajmim od nekoga i da požurim pošto u 12 č. mora da ide u N. Varoš da sasluša drugog prekršioca, a da mogu odmah na izdržavanje kazne zatvora od 100 dana.
Pristajem na zatvor jer nemam para. Sudija odmah diktira novo rešenje o zameni novčane u kaznu zatvora.
Kažem maloletna deca su u autu na magistrali.
E tu se malo sudija zamisli pa mi reče da nema problema zapisničarka će odmah da pozove Centar za socijalni rad iz Užica da doće i zbrine decu.
Žao mi je bilo dece i počeh da praѕnim kartice da platim novčanu kaznu.
Pokazah uplatnicu sudiji i oslobodih se
Još uvek sam imao vremena da stignem na aerodrom da dovezem decu na avion za Rim gde su nastupali na prvenstvu Evrope za reprezentaciju Srbije do 19 god.
Preporuke:
66
1
7 petak, 24 oktobar 2014 23:35
Zoran Đorđević
Pređašnje sudske takse su za njih dovoljne, ali gde sam tu ja kao bog i batina? Stoga sva četvorica povećavaju takse za 50 IMT procenata (IMT=Ima li Mene Tu? prim. aut.).
Postpetooktobarsku Srbiju ne karakteriše izgradnja nego ugradnja.
Preporuke:
43
1
8 petak, 24 oktobar 2014 23:42
Nikita Panin
... a imaju 15 i 16 god.
I na tom prvenstvu da pobede Tursku, Švajcarsku i Veliku Britaniju, i da moje dete bude najmlađi učesnik šampionata a da od 6 utakmica na 4 bude u prvoj postavi i postigne 9 golova.
E sad! Svega ne bi bilo da je sudija pozvala Centar za socijalni rad Užice.
I nakraju pitanje:
Gde je sudija, lepilac plakata, tužilac i cebtar za socijalni rad javna i tajna i komunalna policija da oduzme decu našoj sugrađanki romske nacionalnosti koja godinama prljavu krastavu decu baca na građane turiste i ostale u Knez Mihajlovoj dok prosi na očigled vladinih i nevladinih org, javnih i tajnih policija, video i audio nadzora.
Niko nije reagovao sve dok deca, na žalost, nisu tragično izgorela u požaru.

Za 2 god je novo Prvenstvo Evrope, a do tada ću razmisliti šta da predložim detetu, za koga da igra
Preporuke:
65
0
9 petak, 24 oktobar 2014 23:44
micky
Ja sam dolazio iz Austrije i ispred Beograda su me zaustavili i korektno pokazali snimak na kojem se vidi da sam brze vozio nego sto je dozvoljeno. Na pitanje jesam li Video ogranicenje odgovorio sam sa "Da" i ono je 60 km. na sat. Odgovorio mi je da je ogranicenje 40 km. na sat a ja sam vozio 68 km. na sat. Izvadio sam 50 evra da platim kaznu dok mi nije objasnio da to ne moze. On ce da mi uzme pasos saobracajnu dozvolu i vozacku a ja da idem u postu da platim kaznu pa kad to uradim da mi vrate papire. Pitao sam jer oni zbijaju salü sa mnom. "Ne" rekao je "takav je zakon". Bio je dan ali 30 km. pre Beograda. Pitao sam da li to vazi i ako me zaustavi u noc u dva sata a ja Imam na sedistu malo dete ili staru majku. Zima i sneg je napolju. Pada kisa..Moram li da cekam do sutra da svane da se otvori post pa da platim kaznu. A dokumenta? Dao sam 20 evra "odmah" i receno mi je da pazim dobro na Ibarskoj magistrali da mi se to ne ponovi.Pitanje. KOJA BUDALA moze da donese takav zakon????
Preporuke:
61
0
10 petak, 24 oktobar 2014 23:53
za ne verovati
Odličan tekst. Ali i jezovito iskustvo komentatora "Nikite Panina". Da li ej moguće da vam se to stvarno dogodilo i da vam se niko nije izvinio?
Preporuke:
45
0
11 petak, 24 oktobar 2014 23:53
evo kako je kod mene
Neke zlovoljne babekanje ili dedekanje svako malo prijavljuju da su kola u ul. Platana i Lipa nepropisno parkirana.
Ima toga, tačno je, ne smetaju nikome, nema mesta na glavnom parkiralištu, tako parkiranih u svakom trenutku u Beogradu ima bar 100.000.
I, dođe po prijavi pauk, nekad i komunalci, a jednom i inspektor. Odnesu nepravilno parkikarana vozila, ali ne samo njih, već sva u krugu od 100 metara. Svi su krivi po nekom osnovu. I tako u proseku jednom mesečno.
Pitam jednom prisutnog inspektora zašto to rade. On mi u kameru kaže da je glupo, nepravedno, nezakonito, ali da mu je "predsednik" naredio tako. Pri tom komunalci svoje vozilo ostavili na istom "nepravilnom" mestu s kojeg pauk odnosi, i pauk (s prikolicom, nosi po dva vozila odjednom) rije livadu s koje nose vozila jer je "zelena površina" - a zelena je samo u kišnoj godini, inače blatnjava ili prašnjava ledina, u zavisnosti od vremenskih prilika.

Dejstvuju po prijavi, ali ne prave razliku,
Preporuke:
43
1
12 subota, 25 oktobar 2014 00:01
evo kako je kod mene, na Ceraku, u Beogradu
I tako, oni su vlast, oni mogu da parkiraju gde hoće, mogu da idu po "zelenoj površini" ...
Što je najlepše, sve je zaludu, jer mesta za parking nema dovoljno.
A nema ga, između ostalog, jer je blizu pijaca, a tamo deo parking mesta zauzimaju kamioni i kombiji, nepropisno. Teraju ih katkada, ali je sistem da oni sakupe pare za nekoliko kazni komunalcima i mirna Bačka, ostanu gde jesu. Komunalci imaju pokriće u naplaćenim kaznama, a kamioni ostaju gde jesu. Može da se vidi i da s jedne strane teraju kamione s parkinga, a s druge strane njihov omiljeni kamiondžija prodaje robu s kamiona na ulici gde je zabranjeno i zaustavljanje.
Slično je i s kafićem na uglu parka na Banovom Brdu, u Požeškoj ulici. Tamo svakodnevno, sve vreme ima parkiranih kola poprečno, preko zebre i trotoara, pešaci moraju da preskaču preko ogradice i idu travnjakom. Ali, tu nikada niko ne kažnjava, gledam to godinama.

Slično je s hvatanjem pešaka na semaforu kod Narodnog pozorišta. Policija parkirana nepropisno ...
Preporuke:
42
0
13 subota, 25 oktobar 2014 00:10
evo kako je kod mene
... nepropisno, na dva metra od znaka gde je parkiranje i zaustavljanje zabranjeno, ali tu im je najzgodnije da hvataju pešake na semaforu koji je do pola ulice zelen, a od pola crven. Stanu vozila na tom drugom delu i ja, iako vidim policiju, krenem preko, računam da je očigledno da se za sekundu otvara zeleno. Saobraćajac me zaustavlja, traži dokumenta.
Pitam se u sebi zašto to rade? Mrzi ih da hvataju one retke koji prelaze popreko, gde nema pešačkog prelaza i gde ugrožavaju i sebe i druge, jer tamo treba da se načekaju i namuče. Ovako, kažnjavaju ljude NA PEŠAČKOM, za pola sekunde. Pri tom, parkirani nepropisno, saobraćajac nema pločicu s imenom (kaže "polomila se, tražio novu, ali nema para") ... Pokazuje mi nalog, mora da radi to.
I, sad, problem je upravo u tome: što imaju nalog, imaju prijavu, ali kupe i kažnjavaju kako im je najlakše - redom, bez pravljenja razlike. Neuki, lenji, neznalice, osioni, navučeni preko veze i politike.
Valjda ne može dugo tako, mora da pukne uskoro!
Preporuke:
24
0
14 subota, 25 oktobar 2014 00:26
šta možemo?
micky Dao sam 20 evra "odmah"


Ono što možemo da radimo za sada jeste da zapamtimo broj policijskih kola, ime policajca (s pločice), ili, još bolje, da ih snimimo, i to objavljujemo na internetu.
Nije uopšte teško snimiti mobilnim, meni je to više puta uspelo. Imam čak i snimke kamerom, čuvam ih, a snimke sam počeo diskretno da objavljujem.

Dobro bi bilo da neko napravi sajt za to. Pa kad počnu da se ređaju snimci i iskustva ...
Preporuke:
32
0
15 subota, 25 oktobar 2014 08:45
dragoslav pavkov
Moj prvi tekst za ovaj cenjeni portal odnosio se baš na (tada) novi zakon o bezbednosti u saobraćaju i izazvao je podeljene reakcije: od konstruktivnih komentara do diskvalifikacija tipa "ko je još video smanjivanje kazni (na ovu inflaciju) i mora i policija od nečega da živi". To je još tada dokazalo da naš narod jednostavno ne shvata čemu služe zakoni, šta je uloga policije u modernom i demokratskom društvu i kakav odnos građanin mora da ima prema zakonima i institucijama svoje države. Dakle, Zakon o bezbednosti u saobraćaju je loš prvenstveno zbog drakonskih kazni koje propisuje za prekršioce; kako većina građana tolike kazne uglavnom ne može da plati - pribegava "dogovaranju" ili se odlučuje da kaznu "odleži". Što je u krajnjem slučaju loše jer od građanina čini ili saučesnika u korupciji, ili kriminalca ili kaznu zatvora toliko relativizuje na način da je u zatvorima sve više pristojnog sveta, pa i oni kojima je tamo mesto mogu da se provlače kao "žrtve režima". nastavak
Preporuke:
31
0
16 subota, 25 oktobar 2014 09:03
dragoslav pavkov 2
Kako oni koji prave najčešće i najteže prekršaje kazne po pravilu ne plaćaju (to su najugledniji građani, oni koji se javno hvale da im načelnici, komandiri i sudije za prekršaje cepaju prijave) neophodno je Zakon izmeniti i dopuniti u smislu da se kazne smanje na meru da svaki prosečan vozač može da je plati, ali da mu to ne bude beznačajan trošak, a naročito da mu se ne isplati da deset dana leži u zatvoru. Osim ako država nema nameru da puteve ispravzni od "prosečnih" vozača i njihovih krševa da bi ih oslobodila za komforniju vožnju "uglednih" pojedinaca?
Uloga policije (pa ili naročito saobraćane) nije represija (...aha - uhvatio sam te!)već preventiva ("Pazi draga, policija...). A hajdučija u vidu "rutinskih kontrola saobraćaja joj svakako nije u opisu poslova mada joj se može narediti ali izuzetno. S kojim inače pravom uznemiravaju građane koji koriste svoje pravo na slobodu kretanja i upravljaju vozilima ne praveći saobraćajne prekršaje? Meni lično jednom takvom prilikom,
Preporuke:
27
0
17 subota, 25 oktobar 2014 09:20
dragoslav pavkov 3
na pitanje zašto me je zaustavio, policajac odgovorio sa: Imam pravo!Da li je starije moje pravo na slobodu kretanja od njegovog "prava da radi svoj posao" - više je filozofska tema; maltretiranje stotina Srbijanaca svakodnevno, a prikriveno podsticanje građana na nuđenje mita je naročito opasno i štetno. Jer, rutinske kontrole se sprovode isključivo radi popravljanja materijalnog položaja saobraćajaca "dogovaranjem" sa vozačima. Šta je rešenje? Prvo kao što rekoh - izmeniti Zakon;
drugo - ukinuti "rutinsko kontrolisanje" a proveru opreme, tehničke ispravnosti vozila i ostale procedure koje se vrše "rutinski" - provoditi nakon intervencije povodom saobraćajnog prekršaja. Znači, ako neko prođe kroz crveno - pregledati mu i sijalice i dubinu ripni na gumama i broj šasije... Dok se ponaša odgovorno - pustiti čoveka da ide svojim putem.
Treće i najvažnije
- donošenje loših zakona sprečiti svim zakonskim sredstvima a ne "snalaziti se" traženjem "veze" nakon stupanja lošeg zakona na snagu.
Preporuke:
25
0
18 subota, 25 oktobar 2014 09:33
dragoslav pavkov 4
Inače džaba kmečimo k'o Grk u 'apsu- nismo ništa bolji od tih što nas harače, samo su oni u trenutno boljem položaju. Nisam uveren da je g.Vuči baš to imao na umu kada je govorio o potrebi da Srbi promene mentalitet, ali jedno je sigurno:
Ako smo se odlučili za građansko i demokratsko društvo - morali bismo početi da se ponašamo kao građani a ne kao raja i podanici. Ako nam to posle svega nije jasno, zašto lepo ne izvičemo ovog koji nam se ovako bezobrazno nameće za naslednog kneza (možda od njega ispadne neki novi Miloš :) reče čovek da je kao ultras Glista ratovao po stadionima, znači - junak je nesporni ), pa da na miru sačekamo industrijsku revoluciju i sve što posle nje sledi?
Preporuke:
19
0
19 subota, 25 oktobar 2014 09:37
evo kako je kod mene, u Beogradu
Sistem u Srbiji je takav da proizvodi nepravdu i haos i kada hoće da napravi red.
Prelaz kod Narodnog pozorišta, prema Staklencu, ima do pola zeleno, od pola crveno na semaforu. Pređem ja na zeleno, stanem na ostrvo, uskoro stanu kola, i sekundu pre nego što se otvori zeleno krenem da prelazim. Policajac me zaustavlja, traži isprave. Objašnjavam da nismo roboti, da sam vozač 35 godina, da su kola stala i da za sekundu ide zeleno za pešake. Savršeno bezbedno.
Ali, njih mrzi da hvataju one retke koji prelaze na opasnom mestu i ugrožavaju i sebe i druge. Ovako im je lako i mogu da nahvataju mnogo kazni. Pri tom su parkirani pet metara od znaka za zabranjeno parkiranje i zaustavljanje, saobraćajac nema pločicu s imenom. Pitam kako to, kaže polomila se, tražio novu, ali Policija nema para. Pokazuje mi nalog za kontrolu pešaka, kao ne odlučuju oni. Ali, ne moraju tu i na taj način - da kažnjavaju pešake koji BEZBEDNO prelaze NA PEŠAČKOM PRELAZU!
Preporuke:
23
0
20 subota, 25 oktobar 2014 10:26
Forever Jang
Narod znaju da globe, a ne mogu da nađu Kantrimen koji je usmrtio Luku Jovanovića letos. Priveli iz Kine šatro nekog narkomana, a auto ne mogu da nađu, a bez auta ne mogu da ga osude. Šta bi sa sinom Željka Mitrovića? Ubio dete i nikom ništa. Ma odvratno! Bravo za temu koju ste obradili.
Preporuke:
25
0
21 subota, 25 oktobar 2014 10:31
Boško
Na primer: država je privatnim izvršiteljima prepustila ingerencije sudova čak i dodajući im ovlašćenja u naplati eventualnih potraživanja. Privatni izvršitelji bez prethodnog prava na odbranu eventualnog dužnika, mogu na oglasnoj tabli da istaknu rešenje o kome, kao ni o oglasnoj tabli, eventualni dužnik nema pojma, i da to rešenje postane pravosnažno. Privatni izvršitelji ne priznaju presumpciju nevinosti. Za njih smo svi krivi dok ne dokažemo da smo nevini. Na primer da smo račune možda platili, a da je pogrešilo preduzeće koje nas je predalo izvršitelju.


EPS koji je uhvaćen u decembru da je izdao 40.000 lažnih javnih isprava, a da niko nije uhapšen, nastavlja sa kriminalom sada sa "izvršiocima" koji su bivši policajci izbačeni zbog kriminala i advokati sumnjive prošlosti.

Beogradske četiri dahije braće Bučić i braće Mali šalju janičare širom Srbije da pljačkaju narod te jedini način da se narod odbrani je da se organizuju sa komšijama i naoružaju protiv pljačkaške vlasti.
Preporuke:
24
0
22 subota, 25 oktobar 2014 11:08
Ibarska
Meljak. Ograničenje 80km/č. Deda ispred mene taljiga jugićem 40 km/č. JA ga pretičem na puinoj liniji sa 60 za 2 sekunde. Iskače pandur, i kažnjava me za preticanje na punoj liniji. DŽaba ja objašnjavam da deda u stvari ometa saobraćaj DŽaba! Svuda u Evropi se ti koji voze znatno ispod ograničenja kaljnjavaju za ometanje saobraćaja, osim kod nas. Doduše častio sam pandura sa 2.000, ali mogao sam da ostanem i bez dozvole.
Sve u svemu, često putujem Ibarskom magistralom, i tvrdim da bi pola udesa bilo manje (a o žrtvama da ne govorimo) kad bi saobraćajna policija znala da radi svoj posao, a pre svega da deluje preventivno. Ne oni samo znaju za kazne.
Na primer, šleper napravi kilometarsku kolonu, i naravno neko krene u preticanje (žurba, bolest, hitan slučaj) i tras! Šta fali saobraćajcima na morotu da za trenutak zaustave šleper, i propustre kolonu? Ne, oni ako zaustave šleper, moraju da traže papire, putne naloge, tahografe, da bi reketirali. Dobra vam je tema. Nastavite.
Preporuke:
22
0
23 subota, 25 oktobar 2014 11:27
Drinko Končarević
@dragoslav pavkov,
Pitanje "zaustavljanja" je relativna kategorija. Mnogi prekršioci zakona po drugoj osnovi, pronađeni su upravo zahvaljujući "kontroli saobraćaja".Mene je policajac zaustavio i pitao imam li pribor "hitne pomoći".Odgovorio sam da i počeo da se smejem. Formalno (po Vučićevom Veberu) ja sam zadovoljio zakon a po medicinskim normama, pribor "hitne pomoći" odavno bi trebalo da bude u kanti za smeće. Policajac me pita a što je smešno. Odgovorio sam mu: na amabalaži sredstava za ukazivanje pomoći piše "sterilnost", jedna godina od dana sterilizacije. Znači ni vi u službenom vozilu nemate ispravan pribor. Čovek se nasmejao i rekao: produži, bez kazne. Zaustavljanje vozila u ili u zoni raskrsnice jeste akt kršenja zakona o zagađivanju. U maloj nepromajnoj raskrsnici, kada veće vozilo skreće u levo, ono zbog propuštanja pešaka blokira raskrsnicu. U tom trenutku sva vozila se zaustavljaju, emituju gasove koji se koncentrišu. Dakle, ako Vas ne ubiju gaženjem, ubijaju vas trovanjem. Birajmo.
Preporuke:
12
2
24 subota, 25 oktobar 2014 12:22
dragoslav pavkov
Mnogi prekršioci zakona po drugoj osnovi, pronađeni su upravo zahvaljujući "kontroli saobraćaja"

Izvinite, ali ovo nije argument. Kolumbo je Ameriku otkrio tražeći Indiju, treba li zbog toga da za Suboticu putujemo preko Zaječara?!

Saobraćajna policija je nadležna za poslove iz svog delokruga, Policija opšte nadležnosti, Kriminalistička i Državna bezbednost za poslove iz svog. Svako neka radi svoj posao, pa neće biti ni potrebe za ovakvim tekstovima ili komentarima.
Preporuke:
16
1
25 subota, 25 oktobar 2014 12:56
Drinko Končarević
@dragoslav pavkov,
Ako je policija pronašla prekršioca, kontrolom saobraćaja, onda je to argument koji niko u ime ničeg ne može da ospori. Pronašla ga je. Drugi par rukava, jeste tkz. "hajdučko ponašanje" pojedinih policijaca. Da smo mogli izabrati kvalitetniju vlast i oni bi se ponašali drugačije, bolje (?). U osnovi, pitanje je da li nam vlast u ovom društvu, bez obzira kako se zove, stvara državu PRIJATNOSTI ili NEPRIJATNOSTI? Po iskustvu i realnom stanju u društvu, mi živimo u društvu neprijatnosti. Policajci su neprijatni, jedan deo, jer su im ponašanja mimo zdravog razuma. "Hajduci" u kacelarijama računare i ostalu opremu koriste kao zamenu za klasičnu pisaću mašinu. Odštampane obrasce ispisuju rukom. Kad se umore, zavisno od afiniteta, na računarima gledaju frizure, bloguju ili gledaju pornografiju, itd. Sve to njihovo vreme, mi plaćamo kroz razne takse. I dalje idemo od šaltera do šaltera. Znači da nas vlast ne poštuje a modernizacija administracije je prazna priča...
Preporuke:
9
5
26 subota, 25 oktobar 2014 13:58
dragoslav pavkov
Da smo mogli izabrati kvalitetniju vlast i oni bi se ponašali drugačije, bolje (?).

Ne bi, jer i ta "kvalitetnija vlast" bi radila isto pošto je ovde slabo šta jasno od ovoga štopišem. Dobro, možda je i do mog slabog dara za objašnjavanje ali: Da li stvarno smatrate opravdanim što da bi MOŽDA otkrila nekog kriminalca, SAOBRAĆAJNA policija dnevno bez razloga zaustavlja hiljade građana koji su se negde uputili svojim poslom? Zbog toga neko ne ne ode na važno takmičenje, neko jednostavno zakasni na avion, nekoga poslovni partner čeka pa odustane... Kako vam nije jasno o čemu pričam? Zašto prav i zdrav vozač mora da se "vadi" i praktično pravda što se eto, sticajem okolnosti našao na mestu gde neki pandur globama ili "reketom" onako "rutinski" popunjava državni (i još bolje svoj) budžet? Da li vam se ikada desilo da vas bez razloga zaustave, pregledaju dokumenta a onda skačući od sreće utvrde kako vam fali sijalica za žmigavac u kompletu? Znači do nas je, pa tek onda do njih
Preporuke:
16
0
27 subota, 25 oktobar 2014 14:14
Forever Jang
@Drinko Končarević
Ako nam se sistem bezbednosti bude zasnivao na sistemu "ćorave koke", kako Vi predlažete, jadni mi!
Dajte mi jedan jedan primer da je drumski razbojnik otkrio prekršioca. A ovo ponašanje saobraćajne policije, i njeno iživljavanje nimalo ne liči na sistem nego na hajdučiju. .
Uostalom kao i ovaj tarifnik, koji pokazuje da se radi o klasičnoj pljački podanika od strane države. Da li mi baš uvek moramo da budemo RAJA a nikada NAROD, to he stvarno gorka dilema!
Preporuke:
13
1
28 subota, 25 oktobar 2014 14:37
nema nade
Sve u svemu, jedan razlog za lošu državu jesu i inspekcije koje ne rade svoj posao. Kada bi inspekcija (unutrašnja kontrola, itd) kaznila nekoliko službenika (policajaca, komunalaca, opštinskih službenika, službenika EPS, radnika u zdravstvu, prosveti ...) zbog lošeg obavljanja posla (selektivnog kažnjavanja, preteranog kažnjavanja, osionosti, uzimanja mita, neopravdanog odsustva s posla ...) u zavisnosti od učinjenog kršenja pravila, stanje bi se brzo sredilo.
Ali, kod nas su i inspekcije korumpirane, jer se postavljaju politički. Uz to su i propisi previše brojni, komplikovani i nemušti. Dakle, ništa bez temeljne reforme države.
A reformu ne može da sprovede najkorumpiraniji sloj u državi, onaj od koga sve ide i potiče - politički i upravni.
Preporuke:
12
0
29 subota, 25 oktobar 2014 15:11
Drinko Končarević
@ dragoslav pavkov, Forever Jang,
Rad policije zasniva se na "ćoravoj koki" ili na dojavi građana. Kako bi Vi uhvatili kriminalca. Tako dok se vozi kolima, Vi bi mu posuli so na rep? Uvek većina plaća ceh zbog manjine. Negde, davno pročitao sam stav Staljina o ubijanju stotinu nevinih zbog jednog krivca. Tako ide. Nije problem u policajcima već u onima koji im naređuju i pri tom se skrivaju od javnosti, itd. itd...
Preporuke:
6
6
30 subota, 25 oktobar 2014 15:50
Forever Jang
Rad policije koji Vi poznajete, ismevan je još u Nušićevim komedijama. Kljucanje u mraku i "dojava građana", ONO i DSZ do su anahrone metode. Ako policija nema savremnu analitiku, saradnju sa policijama u okruženju, predviđanja... džaba krečimo. Metod koji vi navodite je i omogućio da su nam škole pune droge, a da se narko bosovi baškare na splavovima.
Saobraćajac ne može da uhapsi Ćazima Keljmendija. To može ozbiljna policija. A mi je nemamo. Naša policija se zadovoljava sitnim mitom, a tako se velike zverke ne hvataju.
Preporuke:
15
1
31 subota, 25 oktobar 2014 22:18
fristajlo
Izuzetno sam disciplinovan vozač, i veoma retko kršim propise; vozim preko 30 godina, svašta sam video i doživeo, bio i šikaniran i puštan, kažnjavan na pravdi Boga i zasluženo...
Odgovorno tvrdim- danas nije mnogo gore nego, recimo, pre nekoliko decenija, što se tiče šikaniranja vozača od strane Policije.
Ali, nikad nije bilo gore po pitanju otimanja novca za koješta (ko danas vozi- mora da ima za sve gde državi zaškripi), a kažnjavanje je reketiranje siromašnijih od strane države i loših elemenata u Policiji (da-se-dogovorimo-sindrom).
Problem je u tome što kažnjavanju podležu samo oni koje smeju da zaustave.
To je osnovni problem, i svi drugi izviru iz toga.
Preporuke:
9
1
32 nedelja, 26 oktobar 2014 13:52
Cincar
Tacno je da su nasi policajci nekulturni, neljubazni (a mozda i neobrazovani). O tome bi trebali razgovarati na najvisem nivou.
Drugo je pitanje povecanje broja policajaca na ulicama. O cemu se radi ne znam, ali su svi gradovi u celoj Evropi puni policajaca.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner